H Ελλάδα και μάλιστα η Θεσσαλονίκη, προτιμήθηκε από το GRODAN GROUP για την διοργάνωση ενός σημαντικού Meeting, μιας και ο τρόπος της ελληνικής Ομάδας έχει ως κύρια δεξιότητα ανάπτυξης εμπορικών σχέσεων (και όχι μόνο) την Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ)
"...Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε εμπορικές σχέσεις (business) θα πρέπει να ξεπεράσουμε το γεγονός να λέπουμε τα κράτη ως αγορές, αλλά να επικεντρωθούμε στις κουλτούρες των λαών τους ώστε να ανακαλύψουμε τον ΤΡΟΠΟ κάλυψης των αναγκών τους. Αυτό θα καθορίσει την αειφορία τους...".
Introduction to # e-grow app at #GrodanExport Dealers meeting at #MakedoniaPalace hotel @Grodan @iqcrops @E_Drimtzias @MyUltraLife pic.twitter.com/XtfbnS3i1Q— The DKG Group (@thedkggroup) September 14, 2017