Εμείς στην TROPOS πιστεύουμε ότι η Προστιθέμενη Αξία ενός Φρέσκου Αγροτικού Τροφίμου «χτίζεται στο χωράφι», εν προκειμένω στο θερμοκήπιο. Tο Marketing από κει και πέρα έχει την υποχρέωση να επικοινωνήσει αυτή την Αξία στον τελικό πελάτη/καταναλωτή/χρήστη του προϊόντος.
Ο θερμοκηπιακός κλάδος στην Ιεράπετρα διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην παραγωγή Αγροτικών Τροφίμων στην Ελλάδα και όχι μόνο. Αντιμετωπίζει όμως προκλήσεις που έχουν να κάνουν τόσο με την ποσότητα & ποιότητα του νερού άρδευσης αλλά και με τη παραγωγή και μεταφορά των προϊόντων αυτών όλο το χρόνο.
Η Υδροπονία είναι μια από τι λύσεις που συνεισφέρει πάνω στην ποιότητα των Αγροτικών Φρέσκων Τροφίμων αλλά και στην αποτελεσματικότερη διαχείριση της ποιότητας αλλά και ποσότητας του νερού άρδευσης.
Στο σεμινάριο αυτό δύο επαγγελματίες με μεγάλη εμπειρία τόσο στην Υδροπονία όσο και στις Θερμοκηπιακές καλλιέργειες (Ευάγγελος Δρίμτζιας – CEO της IQ Crops Ltd και ο Αντώνης Λεμονάκης της Rijk Zwaan Hellas θα αναφερθούν στα εν λόγω θέματα και θα δώσουν απαντήσεις και κατευθύνσεις.
Επιπροσθετως ο κ. Yakup Tolga Coskun από την ROCKWOOL International /Grodan (το μεγαλύτερο πάροχο υλικών υδροπονίας με βάση των πετροβάμβακα) θα παρουσιάσει τις εξελίξεις που συμβαίνουν στον Κλάδο των θερμοκηπίων στη Τουρκία και τη Μέση Ανατολή.