"To Τέλος της Αθωότητας του Like. The Branding Post". Το μοναδικό βιβλίο στην κατηγορία των Social Platforms, ICT και Σύγχρονου Branding από το Δημητρη Γκαρτζονίκα @digartzonikas . Θα είναι διαθέσιμο το Φεβρουάριο του 2018. Μείνετε συντονισμένοι
"To Τέλος της Αθωότητας του Like. The Branding Post". Το μοναδικό βιβλίο στην κατηγορία των Social Platforms, ICT και Σύγχρονου Branding από το Δημητρη Γκαρτζονίκα @digartzonikas . Θα είναι διαθέσιμο το Φεβρουάριο του 2018. Μείνετε συντονισμένοι pic.twitter.com/ewf4vIdDXG— TROPOS Books (@TroposBooks) December 1, 2017