ΕΛΛΑΔΑ : Brand, Branding και Re-branding είναι υποσύνολα της ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ....


ΕΛΛΑΔΑ : Είναι θέμα Branding ή Κληρονομιάς; (από τον Christos D. Katsanos )
Σε πολλές συζητήσεις με Φίλους, με Πελάτες, με Συνεργάτες γίνεται η ερώτηση :
Η ΕΛΛΑΔΑ είναι ένα Brand, ένα SuperBrand;
Χρειάζεται Branding, Re-Branding ;
Βρισκόμαστε εδώ, σε έναν Ναό αφιερωμένο στην Αθηνά και τον Ποσειδώνα, χιλιάδες χρόνια πριν.
Δεν είναι θέμα Branding, είναι θέμα ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ – Heritage όπως ονομάζεται στην αγγλική - .
Το θέμα είναι - Τι Παραλαμβάνεις, τι Παραδίνεις και πως Εμπνέεσαι για να πας στην επόμενη μέρα.
Καταληκτικά, το Branding είναι πολύ μικρός όρος για να χωρέσει αυτό που λέμε ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ!

TROPOS

Χτίζουμε το Brand Equity της επιχείρησής σας.
Πιστεύουμε βαθιά στη Social & Digital ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και στα ΔΙΚΤΥΑ.