ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ "ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ" 28/5/2015

STARTUPPER ¨η BOOTSTRAPPER;
Θα χρησιμοποιήθεί ως υπόθεση εργασίας ένα έτοιμο επιχειρηματικό πλάνο (business plan) που μας παραχώρησε ευγενικά το ΚΕΜΕΛ (Κέντρο Εθελοντών Mάνατζερ Ελλάδος).
Ο Χρήστος Δ. Κατσάνος, Brand Strategist της Tropos Branding Co, με αφορμή το επιχειρηματικό πλάνο, θα φωτίσει διάφορες πλευρές της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό τομέα και θα εξηγήσει σε βάθος τη διαφορά μεταξύ των νέων επιχειρηματιών που ξεκινούν με την επιχειρηματική τους ιδέα (startupper ) και αυτών που ξεκινούν με τη δική τους επιχείρηση (bootstrapper).
Έχω την επιχειρηματική ιδέα για ένα προϊόν, λοιπόν. Τι κάνω; Ακολουθώ τον δρόμο των startups, αναζητώντας συνιδρυτές, κεφάλαια και πολύ γρήγορη ανάπτυξη για να ξεκινήσω και να προχωρήσω; Ή ξεκινάω και προχωράω την επιχείρηση με τον κλασικό τρόπο και τους δικούς μου πόρους – bootstrapping; Ελάτε να το συζητήσουμε!

Υποστηρικτής της εκδήλωσης είναι το South-East European Research Centre.


TROPOS

Χτίζουμε το Brand Equity της επιχείρησής σας.
Πιστεύουμε βαθιά στη Social & Digital ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και στα ΔΙΚΤΥΑ.