H TROPOS συνδιοργάνωσε το Grodan Export Markets Dealer Meeting με τη συμμετοχή αντιπροσώπων από 18 χώρες

H Ελλάδα και μάλιστα η Θεσσαλονίκη, προτιμήθηκε από το GRODAN GROUP για την διοργάνωση ενός σημαντικού Meeting, μιας και ο τρόπος της ελληνικής Ομάδας έχει ως κύρια δεξιότητα ανάπτυξης εμπορικών σχέσεων (και όχι μόνο) την Συναισθηματική Νοημοσύνη (EQ)
11 διαφορετικές εθνικότητας στη Θεσσαλονίκη!



"...Αν θέλουμε να δημιουργήσουμε εμπορικές σχέσεις (business) θα πρέπει να ξεπεράσουμε το γεγονός να λέπουμε τα κράτη ως αγορές, αλλά να επικεντρωθούμε στις κουλτούρες των λαών τους ώστε να ανακαλύψουμε τον ΤΡΟΠΟ κάλυψης των αναγκών τους. Αυτό θα καθορίσει την αειφορία τους...".



Tropos BrandingCo

Χτίζουμε το Brand Equity της επιχείρησής σας.
Πιστεύουμε βαθιά στη Social & Digital ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και στα ΔΙΚΤΥΑ.