BRANDING ΤΟΠΟΥ : ΤΖΟΥΜΕΡΚΑ



Χαρά μας η συμμετοχή στην διαδικασία ανάδειξης του πιο εντυπωσιακού κομματιού της Ηπείρου "της ανέγγιχτης ομορφιάς' των Τζουμέρκων!!!
Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων: Δυόμισι χρόνια θητείας,
10 βήματα μπροστά για τα Τζουμέρκα
Από το Δελτίο Τύπου:
........Ακολούθως, το προεδρείο της Ένωσης ευχαρίστησε ονομαστικά την Εταιρεία Επικοινωνίας Τropos Branding Company, τη διοίκηση του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και, ειδικότερα, τον Δημήτρη Δημητρίου, για τη συνεισφορά τους στη δημιουργία αυτών των εργαλείων, καθώς και τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Βορείων Τζουμέρκων, Βαγγέλη Γιωτόπουλο και το φωτογράφο, Κώστα Μαυροπάνο για το φωτογραφικό υλικό που πρόσφεραν αφιλοκερδώς για το χάρτη και την ιστοσελίδα της Ένωσης.
Τέλος, ευχαρίστησε το δήμο Βορείων Τζουμέρκων για τη συμβολή του στη βελτίωση της σήμανσης σε κάποια σημεία του οδικού δικτύου, με την τοποθέτηση δίγλωσσων πινακίδων (στα ελληνικά και τα αγγλικά).
......................................................................................................
Δημιουργήθηκαν νέα σύγχρονα «εργαλεία», για την προσέλκυση επισκεπτών, με πρωτοβουλία της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Συναφών Επαγγελμάτων Τζουμέρκων
Επιμέλεια: Βίκυ Κώστα
Συνεχίζεται η προσπάθεια συνδιαμόρφωσης, ενός πλήρους ορεινού προορισμού, μοναδικού στην Ελλάδα. Ο λόγος για τα Τζουμέρκα, έναν… καινούργιο προορισμό, ο οποίος επενδύει στα πλεονεκτήματά του, προσελκύοντας όλο και περισσότερους επισκέπτες, που επιδιώκουν να περάσουν λίγες ή πολλές ημέρες χαλάρωσης στα άγριας ομορφιάς χωριά του.
Τα Τζουμερκοχώρια δεν είναι από τις περιοχές που έχει αλλοιώσει ο υπέρμετρος τουρισμός, ωστόσο είναι εξαιρετικά οργανωμένα, καθώς ο επισκέπτης μπορεί να βρει, ξενοδοχεία, ξενώνες και ενοικιαζόμενα δωμάτια, αλλά και εστιατόρια και γραφικές ταβέρνες με παραδοσιακές ηπειρώτικες γεύσεις.
Τα παραπάνω, έρχονται πιο… κοντά στον Έλληνα ή τον ξένο επισκέπτη, μέσω νέων εξελιγμένων «εργαλείων», όπως ο τουριστικός χάρτης, η ιστοσελίδα, το video και το power point, που δημιουργήθηκαν, με πρωτοβουλία της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Συναφών Επαγγελμάτων Τζουμέρκων.
Η δημιουργία της τουριστικής ταυτότητας, παρουσιάστηκε στην απολογιστική γενική συνέλευση της Ένωσης, που διεξήχθη προ ημερών στην Πράμαντα, με εντυπωσιακή συμμετοχή, που δείχνει και το έντονο ενδιαφέρον των μελών για το συνεκτικό εγχείρημα.
Στη συνάντηση, που έκλεισε με την παρουσίαση του προγράμματος δράσης για το επόμενο διάστημα, εκφράστηκε καθολική βούληση για περαιτέρω ισχυροποίηση του φορέα εκπροσώπησης των επαγγελματιών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του τουρισμού στα Τζουμέρκα.
Όλα αυτά ενόψει της εξόδου από την απομόνωση, καθώς προχωρά η σύνδεση της περιοχής με την Ιόνια Οδό.
Τα νέα «εργαλεία»
Το προεδρείο, επισήμανε ότι υλοποιήθηκαν στο ακέραιο όλοι οι στόχοι που είχαν τεθεί με την ίδρυση της Ένωσης για τη δημιουργία της τουριστικής ταυτότητας των Τζουμέρκων και την ανάπτυξη των κατάλληλων σύγχρονων «εργαλείων» που απαιτούνται για την πιο αποτελεσματική ανάδειξη της περιοχής εντός και εκτός των εθνικών συνόρων.
Πρώτον, παρουσιάστηκε ένας ειδικά σχεδιασμένος από επαγγελματίες τουριστικός χάρτης, που καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες και τα γούστα κάθε επισκέπτη. Ουσιαστικά, πρόκειται για τον πρώτο ολοκληρωμένο οδηγό εναλλακτικού τουρισμού που περιβάλλει το σύνολο της γεωγραφικής περιφέρειας των Τζουμέρκων. Ο χάρτης είναι δίγλωσσος (ελληνικά – αγγλικά), ενώ από τον περασμένο Αύγουστο, με τη συνδρομή του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, εκδόθηκε και στη γερμανική γλώσσα.
Δεύτερο σημαντικό στοίχημα, αποτέλεσε η κατασκευή της τουριστικής ιστοσελίδας (http://discovertzoumerka.com/), σύμφωνα με τις προδιαγραφές της εποχής μας και του διευρυμένου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος. Το ενημερωτικό υλικό της ιστοσελίδας προβάλλεται σε 3 γλώσσες (ελληνικά – αγγλικά – γερμανικά), που πλαισιώνονται με πληθώρα φωτογραφιών και video και σύντομα θα εμπλουτιστεί με περισσότερα δεδομένα.
Τρίτον, παρήχθη ολιγόλεπτο video με την άγρια ομορφιά της περιοχής. Τέταρτον, δημιουργήθηκε power point, με θεματικές ενότητες για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των Τζουμέρκων (φυσική ομορφιά, αξιοθέατα, μουσεία, μνημεία, επαγγελματικές ασχολίες, εναλλακτικές δραστηριότητες).
Ήδη, τα τέσσερα αυτά εργαλεία αξιοποιούνται για την πληροφόρηση των επισκεπτών και διατίθενται σε tour operators και δημοσιογράφους. Το επόμενο διάστημα, θα επιδιωχθεί η μέγιστη αξιοποίησή τους σε διεθνείς και εγχώριες τουριστικές εκθέσεις.
Διείσδυση σε τουριστικές αγορές του εξωτερικού
Όπως αναφέρθηκε από το προεδρείο, η Ένωση βρίσκεται σε επικοινωνία με εταιρεία τουριστικού marketing για τη διείσδυση των Τζουμέρκων σε επιλεγμένες τουριστικές αγορές του εξωτερικού. Για το σκοπό αυτό, προγραμματίζεται η προσέγγιση και φιλοξενία εξειδικευμένων blockers, tour operators και δημοσιογράφων.
Στη συνέχεια, ανακοινώθηκε ότι κατόπιν διερευνητικής αναζήτησης, η μεγαλύτερη εταιρεία οργάνωσης προγραμμάτων ξενοδοχείων, κρατήσεων, channel manager κ.λ.π. κατέθεσε συμφέρουσα προσφορά για τα μέλη της Ένωσης.
Ικανοποίηση εκφράστηκε και για τα επιτυχή αποτελέσματα των άλλων, παράλληλων πρωτοβουλιών που ανέλαβε αυτά τα 2,5 χρόνια η Ένωση, προκειμένου να βελτιωθούν το οδικό δίκτυο, η σήμανση σε αυτό και οι γενικότερες υποδομές αναπτυξιακού χαρακτήρα στη περιοχή.
«Τίποτε από όσα έγιναν, δεν ήταν αυτονόητο πριν δυόμισι χρόνια. Όμως, με κοπιώδη προσπάθεια, υπομονετική δουλειά, θετική διάθεση για συνεργασία και διεκδικητικό σθένος, ο εξωστρεφής σχεδιασμός μας άρχισε να αποδίδει καρπούς. Το νερό μπήκε στ’ αυλάκι και τώρα η προοπτική τουριστικής ανάπτυξης στα Τζουμέρκα προβάλλει πιο ευοίωνη…», τονίστηκε από το προεδρείο. Στο πλαίσιο αυτής της αποτίμησης, ευχαρίστησε το γενικό γραμματέα του υπουργείου Υποδομών, Γιώργο Δέδε για την άμεση ανταπόκρισή του στο αίτημα που υποβλήθηκε πέρυσι από την Ένωση να βελτιωθεί ο δρόμος Πλάκα-Άγναντα-Πράμαντα. Στο σημείο αυτό, επισημάνθηκε η παρέμβαση κυβερνητικών βουλευτών των Νομών Ιωαννίνων και Άρτας προς το υπουργείο.
Ακόμη, ευχαρίστησε την Περιφέρεια Ηπείρου και, ιδιαίτερα, τον Περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη και την Τατιάνα Καλογιάννη για την απόφαση να κατασκευαστεί η σύνδεση της Ιονίας Οδού με το οδικό δίκτυο των Τζουμέρκων ως τα Πηγάδια. Σημαντική ήταν η υποστήριξή του Περιφερειάρχη, όπως και του αντιπεριφερειάρχη, Κώστα Σιαράβα στη δημιουργία του σύγχρονου τουριστικού χάρτη.
http://www.pamepreveza.gr/…/enosi-toyristikon-epixeiriseon-…

TROPOS

Χτίζουμε το Brand Equity της επιχείρησής σας.
Πιστεύουμε βαθιά στη Social & Digital ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ και στα ΔΙΚΤΥΑ.